Pravila igre, opis tabli
i preuzimanje programa
Poslednje promene: 08.04.2025.
Jamb se igra sa 5 ili 6 kockica. Kada se igra sa 6 kockica važećih je 5 kockica koje izaberemo, osim kod table Joly gde se računaju svih 6 kockica. Svaki igrač baca kockice najviše 3 puta. Posle svakog bacanja određuje koje ce kockice ostaviti a koje će ponovo bacati. U poslednjem bacanju kockice je moguće baciti 5 puta.
Tabla za jamb 'Klasik' Tabla 'Klasik' se igra sa 5 (Klasik 5k) ili 6 kockica (Klasik 6k).
- Opis redova u tabeli Posle zadnjeg bacanja rezultat se
automatski računa po formuli za kolone: |
Tabla za jamb 'Standard'
Posle zadnjeg bacanja rezultat se
automatski računa po formuli za kolone: Napomena: Dirigovana kolona se može igrati bez najave, u slučaju da je kolona Najava skroz popunjena |
Tabla za jamb 'Master'
- Opis redova u tabeli Posle zadnjeg bacanja rezultat se
automatski računa po formuli za kolone: |
Tabla za jamb 'Nokaut'
- Opis redova u tabeli Posle zadnjeg bacanja rezultat se
automatski računa po formuli za kolone: |
Tabla za jamb 'Joly'
- Opis redova u tabeli Posle zadnjeg bacanja rezultat se
automatski računa po formuli za kolone: Ukupan rezultat je: Desno od table se nalazi 10 džokera. Prvih 6 imaju ozake od 1 do 6, i oni su fiksni.
7. i 8. džoker imaju oznaku 'J' Ova dva džokera mogu imati bilo koju vrednost od 1 do 6. Džokeri se mogu upotrebiti posle bilo kog bacanja u partiji, svaki džoker samo jednom. Najpre se klikne na džoker, a zatim na kockicu čiju vrednost želimo da zamenimo džokerom! Kod džokera 'J' klikćemo na njega onoliko puta koliko je potrebno da bi dobio željenu vrednost.
9. i 10. džoker imaju oznaku 'K' (Korpa). Korpu je moguće upotrebiti po završenom krugu bacanja, pre upisa rezultata. Ako je upis automatski (kod najave), vraća se potez i upotrebi Korpu. Korpa poništava sva bacanja i igrač baca svoj krug od početka! U jednom krugu bacanja je moguća i upotreba obe Korpe, ili korpe i nekog drugog džokera!
U prvih 6 redova se može upisati i 6 istih kockica!
Napomene
- za ukupan broj odigranih partija kod izbora najaktivnijih igrača, partije igrane tablom Klasik se računaju kao pola partije, partije igrane ostalim tablama se računaju kao jedna partija, - kod izbora najaktivnijih igrača, ako dva ili više igrača imaju isti broj odigranih partija, najaktivniji je igrač koji je utrošio najmanje vremena. Za tablu Klasik utrošeno vreme se duplira, - kod prikaza najboljih rezultata minimalni rezultat za prikaz će se tokom vremena menjati,
Preuzimanje programa
|